Beyonce is uitgeroepen tot ambassadeur van het merk Pepsi in een multi-jarige 50 miljoen dollar deal. De zangeres zal te zien zijn in onder meer commercials, maar ook verschijnt haar gezicht op het nieuwe pepsi blikje (zie foto) die in maart 2013 het eerst in limeted-edition in europa zal worden gelanceerd
Beyonce zegt in het persbericht "Als een zakenvrouw kan ik werken met een lifestyle merk zonder compromissen, en zonder in te boeten in mijn creativiteit." De lancering van de campagne zal samenvallen met de release van haar nieuwe album die naar verwachting in 2013 uitkomt.
Haar afbeelding zal ook komen op grote billboards, en levensgrote afbeeldingen van de zangeres welke komen te staan in de supermarkten bij de displays van Pepsi.
De 50 miljoen zal worden gebruikt voor het drukwerk, out-of-home, evenals in-store reclame en promotie wereldwijd, met de rest gelijkelijk verdeeld over alle fee die Beyonce ontvangt, en een deel word gestopt in een creatief ontwikkelingsfonds." Beyonce zal ook samenwerken aan het ontwerp van alle materialen met betrekking tot het partnerschap.